Újabb rejtélyes lény tetemét találták meg a Fülöp-szigeteknél
2018. november 03. írta: Csiribusz

Újabb rejtélyes lény tetemét találták meg a Fülöp-szigeteknél

Egy újabb, nehezen azonosítható tengeri lény tetemét vetette partra a víz a Fülöp-szigeteknél.

A 9,7 méter hosszú állat testére a Leyte-szigeten található Maasin Város tengerpartján bukkantak rá a járókelők.

fszl.jpg

A szakértők eddig nem tudták azonosítani, hogy a tetem milyen állatfajhoz tartozik, mivel annyira előrehaladott állapotban van a test bomlása, hogy az szinte teljesen ellehetetleníti a további vizsgálatokat.

"Csak a tengerpart mellett sétálgattam, készítettem pár képet, de a részleteket nem ismerem. Eleinte teljesen meglepett voltam, mert a tetem óriási, korábban nem láttam ehhez fogható teremtményt” – nyilatkozta az IFL Science oldalának az egyik helybéli, Nujnuj Capistrano.

Nem ez az első eset, hogy a Fülöp-szigetek egyik tagján rejtélyes állattetem bukkan fel, idén februárban például egy 6 méter hosszú fehér „valamit” találtak a térségben.

Az Orca nevű állatvédelmi szervezet tudományos munkatársa, Lucy Babey akkor azt nyilatkozta a BBC-nek, hogy nagy valószínűséggel egy rossz állapotban lévő bálnatetemet vetett ki magából a tenger. A szakértő becslése alapján a tengerben elpusztult bálnák és delfinek nagyjából tíz százaléka köt ki végül a tengerpartokon.

Forrás: origo.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://csiribusz.blog.hu/api/trackback/id/tr3514341781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása