Dogman a hétköznapokban
2018. szeptember 03. írta: Csiribusz

Dogman a hétköznapokban

dah1.jpg

2017-ben egy nő Észak-Karolinában azt állította, látott egy lényt, amely úgy néz ki, mint egy vérfarkas. A huszonhat éves T.I., állítása szerint a kisfiával együtt autózott a nagymamához, amikor furcsa találkozásuk történt.

Sok fás terület van arrafelé. Épp kijöttem közülük az autóval – meséli –, amikor jobbra nézve egy farkasszerű valamit láttam, de jóval magasabb volt, a szeme fehér vagy sárgás.”

A szokatlan kutyaféle felüvöltött, amikor kiszálltak az autóból. „Megragadtam a kisfiamat és anyám ajtajáig futottam vele. Miután visszanéztem, az állat eltűnt, de mikor kopogtattam az ajtón, újra hátrafordultam és láttam, hogy valami fekete elfut. Mondhatom, őrületes volt.”

Az asszony úgy írta le az állatot, mint egy jó kétméteres vérfarkast fehér vagy sárgás szemekkel, és állítja, hogy körülbelül három percig ott állt.

vérfarkas1.jpg

A kutyaember egy olyan kriptid lény, amely állítólag a Michigan-i alsó-félsziget északnyugati négyszögében él, de más államokból is ismertek dokumentált beszámolók, többek között Wisconsinból. Ezt a különös teremtményt 1887-ben jelentette először hivatalosan két favágó, akik emberszerű testtel és farkasfejjel írták le a kinézetét.

Tavaly egy nő Michiganben azt állította, látta az emberszerű farkast. 2016 őszén egy kanadai üzletember arról számolt be, hogy miközben Wisconsinon vezetett keresztül, észrevett egy farkast, amely egyenesen felállva járt. Hét hónappal korábban egy tizenhárom éves gyerek a wisconsini Muskagoban találkozott hasonló lénnyel. 2015-ben Michiganben, három tagból álló kis csapat mesélte, hogy megfigyeltek egy ismeretlen, kutyaszerű lényt a St. Caire megyei erdőségben.

Fordította: Csiribusz

Forrás: cryptozoologynews.com

Képforrás: videohive.net; deviantart.com

A bejegyzés trackback címe:

https://csiribusz.blog.hu/api/trackback/id/tr9814219313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása