Hatalmas fekete farkasok
2019. december 28. írta: Csiribusz

Hatalmas fekete farkasok

Az eset Kanadában történt. A felvételt készítő nő elmondta, hogy soha életében nem látott ekkora példányokat.

Rhonda Miller valósággal sokkot kapott, amikor meglátta autójában ülve, az úton haladva azt a falkát, ami olyan hatalmas termetű fekete farkasokból állt, melyekhez hasonlót még nem látott.

gf2.jpg

Elmondása szerint látott már farkasokat, többször is, de ekkora példányokat még soha.

Egy egész falka volt. A felvételen két farkas látszik, de később elmondta, hogy további egyedeket látott az út szélén futni.

"Az út mentén szaladtak, majdnem olyan gyorsan, mint ahogyan én mentem az autóval" - állította. - "Úgy éreztem, meg kell örökítenem, mert senki sem fogja elhinni nekem, hogy ekkora farkasokat láttam."

A távolból felsejlő alakokat először medvének hitte, amikor azonban közelebb ért, már látta, hogy ezek gigantikus méretű farkasok, melyek egyáltalán nem őshonosok arrafelé.

Ilyen, vagy ehhez hasonló termetű példányokkal találkozni csak ritkán szoktak az emberek, ezért is egyedülálló ez a felvétel.

Forrás, képforrás: avilagtitkai.com

A bejegyzés trackback címe:

https://csiribusz.blog.hu/api/trackback/id/tr5915335356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása