Egy titokzatos, torz állat tetemét mosta partra a tenger Walesben
2013. október 22. írta: Csiribusz

Egy titokzatos, torz állat tetemét mosta partra a tenger Walesben

A "Kelet Szörnyének" elnevezett tetem még a szakértőket is meglepte, amelyet ez idáig nem tudtak pontosan beazonosítani. 

misztikus-szorny-walesben.jpgEgy titokzatos, torz állat tetemét mosta partra a tenger Wales déli partjainál, amelyet egyelőre a szakértők sem tudtak azonosítani. 

A víztől felduzzadt horrorisztikus kinézetű, a helyi sajtó által a "Kelet Szörnyének" elnevezett tetem, számos vitát váltott ki a szakértők körében. A szörnyet múlt hétvégén egy helyi lakos, a 27 éves Peter Bailey fedezte fel, aki éppen kutyáját sétáltatta a parton.

"Éppen a kutyámmal indultam a szokásos esti sétára a déli parton, amikor egyik pillanatról a másik a kutya izgatott lett, majd elkezdett körbe-körbe rohangálni. A kutyám után rohantam, majd elém tárult a borzasztó és egyben sokkoló látvány. Semelyik általam ismert állathoz nem tudtam hasonlítani a tetemet. Először azt hittem egy lovat látok, aztán észrevettem hogy az állatnak medveszerű karmai vannak, mindehhez pedig egy sertés teste párosult. Meglepő módon még csak nem is bűzlött a tetem." - mesélte Bailey. 

A szörnyről készült fotó persze azonnal felkerült a Facebookra és ezerszámra osztották meg a felhasználók ismerőseik között. Az illetékesek egyébként több szakértőt is felkértek a tetem azonosítására. Volt, aki azt állította ez egy borz, azonban a többség ezt megcáfolta, ahogyan azt is hogy ez egy kutya teteme volna. A tetemet a felfedezése óta egyelőre nem tudták pontosan beazonosítani. 

Forrás: bevezetem.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://csiribusz.blog.hu/api/trackback/id/tr735592517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása